ArchivOsobnSest (sk.11)

Z Prirucky

ArchivOsobnSest (sk.11) je parametr, který zapíná archivaci osobních sestav do agendy Dokumenty vystavené.

Funkcionalita

Kód ArchivOsobnSest
Název Archivace osobních sestav
Rozsah
  • a - Ano - automaticky při tisku u všech sestav, které toto umožňují
  • d - Ano - na dotaz při tisku sestav, které toto umožňují
  • n - Ano - ale pouze na uživatelský podnět (tlačítko)
  • z - Ne - Archivace sestav do dokumentů vystavených nebude vůbec používána
Popis Tímto parametrem se zapíná archivace osobních sestav do agendy 'Dokumenty vystavené'. Osobními sestavami jsou myšleny sestavy formulářového typu, které se většinou tisknou samostatně pro každého zaměstnance, ale nejsou to dokumenty z agendy 'Dokumenty'. Jsou to například: Kvalifikační karta, Zápočtový list, Osobní karta, Mzdový list, podklady pro ev. list, žádanka o lékařskou prohlídku, či Popis prac. místa - pokud je na něm obsažena i identifikace přiřazeného zaměstnance. Samotné zaarchivování probíhá bezprostředně po vytištění sestavy z okna tiskového náhledu, nebo na uživatelský podnět.

Typ archivace

1. Vybrané dokumenty jsou ukládány do PDF

Ulozit do dokumentu-Tlacitko.png

2. Uložení osobních sestav/potvrzení - Rozšíření aplikace V případě aktivace tohoto rozšíření jsou dokumenty ukládány do PDF.

3. Pokud neplatí bod 1. a 2., pak jsou výsledné dokumenty ukládány do souboru PSR.

Archivace sestavy do-Dokumentu vystavenych-byla provedena.png ArchivOsobnSestav-Dokumenty vystavene-Priklad1.png

Archivované sestavy

Odkazy