Portál-Povolení zástupu: Porovnání verzí
Z Prirucky
Řádek 37: | Řádek 37: | ||
***3. nastavení přítupových práv pro vytvořenou roli (menu: Nastavení - Práva - Role-Akce) | ***3. nastavení přítupových práv pro vytvořenou roli (menu: Nastavení - Práva - Role-Akce) | ||
***4. přiřazení role uživateli (menu: Nastavení - Práva - Role-Uživatel) | ***4. přiřazení role uživateli (menu: Nastavení - Práva - Role-Uživatel) | ||
* '''Užití''' = | <!--* '''Užití''' =--> | ||
* '''Priorita''' = | <!--* '''Priorita''' =--> | ||
* '''Oznámení''' = možnost zvolit komu má být zasíláno oznámení (emailové oznámení generované systémem workflow) - volba: | * '''Oznámení''' = možnost zvolit komu má být zasíláno oznámení (emailové oznámení generované systémem workflow) - volba: | ||
** ''1 - zastupovanému i zástupci'' | ** ''1 - zastupovanému i zástupci'' |
Verze z 15. 7. 2015, 08:29
Povolení zástupu
V této záložce se nastavuje množina zástupců a zastupovaných uživatelů nebo také množina zástupců pro pracovní místo (to má využití pro případ, že pracovní místo je neobsazeno a je potřeba schvalovat dovolené, služební cesty apod.). Samotné zapnutí/vypnutí zástupu zaměstnance se provádí v sekci Zapnutí zástupu.
- V případě, že přihlášený uživatel není správce, tak se načtou jen zástupy zadané pro přihlášeného uživatele a tento uživatel má právo nastavovat zástup jen sám za sebe. Od verze 1.5.457
- Zastupování funguje pouze v rámci systému požadavků (workflow).
Zobrazení
Menu: Nastavení - Povolení zástupu
Pomocí tlačítka "Přidat nový záznam" vytvoříme množinu zástupců, zastupovaných uživatelů a zastupovaných pracovních míst.
Zastupování jiného zaměstnance | Zastupování pracovního místa |
Pokud má zaměstnanec zapnut tento typ zástupu, tak se mu načítají práva podle systemizace i s podřízenými ze zastupovaného prac. místa. Také mu chodí notifikační emaily z workflow s požadavky podřízených z tohoto místa a může je schvalovat. |
- Pracovní místo = pracovní místo, které bude zastupováno.
- Zastupovaný = uživatel, který bude zastupován.
- Zástupce = uživatel, který bude zastupovat zvoleného uživatele.
- Čas od = nastavení data a času od kdy zastupování bude platit.
- Čas do = nastavení data a času do kdy bude zastupování platit .
- Role = při zapnutí zástupu budou práva uživatele nastavena podle této role. Administrátor aplikace vidí všechny role. Běžný uživatel uvidí pouze ty role, které definujete pro zastupování.
- Nastavení role pro zastupování:
- 1. vytvoření role (menu: Nastavení - Práva - Role)
- 2. označení role pro zastupování (menu: Nastavení - Práva - Role; zatrhávací pole "Zástup")
- 3. nastavení přítupových práv pro vytvořenou roli (menu: Nastavení - Práva - Role-Akce)
- 4. přiřazení role uživateli (menu: Nastavení - Práva - Role-Uživatel)
- Nastavení role pro zastupování:
- Oznámení = možnost zvolit komu má být zasíláno oznámení (emailové oznámení generované systémem workflow) - volba:
- 1 - zastupovanému i zástupci
- 2 - pouze zástupci.
Přístupová práva
Menu: Nastavení - Práva - Role-Akce
- Nastavení;Povolení zástupu;prohlížení
- Zaměstnanec;Zapnutí zástupu;prohlížení
DB
select id, id_prac_mista, cis_pracmist, naz_pracmist, zastupovany, zastupce, cas_od, cas_do, indik, role_id, uziti, poradi
from prtl_zastup, prac_mist where prtl_zastup.id_prac_mista = prac_mist.id_pracmist