Portál-Povolení zástupu: Porovnání verzí

Z Prirucky
Řádek 37: Řádek 37:
***3. nastavení přítupových práv pro vytvořenou roli (menu: Nastavení - Práva - Role-Akce)
***3. nastavení přítupových práv pro vytvořenou roli (menu: Nastavení - Práva - Role-Akce)
***4. přiřazení role uživateli (menu: Nastavení - Práva - Role-Uživatel)  
***4. přiřazení role uživateli (menu: Nastavení - Práva - Role-Uživatel)  
* '''Užití''' =
<!--* '''Užití''' =-->
* '''Priorita''' =
<!--* '''Priorita''' =-->
* '''Oznámení''' = možnost zvolit komu má být zasíláno oznámení (emailové oznámení generované systémem workflow) - volba:
* '''Oznámení''' = možnost zvolit komu má být zasíláno oznámení (emailové oznámení generované systémem workflow) - volba:
** ''1 - zastupovanému i zástupci''
** ''1 - zastupovanému i zástupci''

Verze z 15. 7. 2015, 08:29

Povolení zástupu

Povoleni-zastupu-seznam.png

V této záložce se nastavuje množina zástupců a zastupovaných uživatelů nebo také množina zástupců pro pracovní místo (to má využití pro případ, že pracovní místo je neobsazeno a je potřeba schvalovat dovolené, služební cesty apod.). Samotné zapnutí/vypnutí zástupu zaměstnance se provádí v sekci Zapnutí zástupu.

  • V případě, že přihlášený uživatel není správce, tak se načtou jen zástupy zadané pro přihlášeného uživatele a tento uživatel má právo nastavovat zástup jen sám za sebe. Od verze 1.5.457
  • Zastupování funguje pouze v rámci systému požadavků (workflow).


Zobrazení

Menu: Nastavení - Povolení zástupu

Pomocí tlačítka "Přidat nový záznam" vytvoříme množinu zástupců, zastupovaných uživatelů a zastupovaných pracovních míst.

Zastupování jiného zaměstnance Zastupování pracovního místa
P povoleni zastupu 1.png
P povoleni zastupu 2.png
Pokud má zaměstnanec zapnut tento typ zástupu, tak se mu načítají práva podle systemizace i s podřízenými ze zastupovaného prac. místa. Také mu chodí notifikační emaily z workflow s požadavky podřízených z tohoto místa a může je schvalovat.
  • Pracovní místo = pracovní místo, které bude zastupováno.
  • Zastupovaný = uživatel, který bude zastupován.
  • Zástupce = uživatel, který bude zastupovat zvoleného uživatele.
  • Čas od = nastavení data a času od kdy zastupování bude platit.
  • Čas do = nastavení data a času do kdy bude zastupování platit .
  • Role = při zapnutí zástupu budou práva uživatele nastavena podle této role. Administrátor aplikace vidí všechny role. Běžný uživatel uvidí pouze ty role, které definujete pro zastupování.
    • Nastavení role pro zastupování:
      • 1. vytvoření role (menu: Nastavení - Práva - Role)
      • 2. označení role pro zastupování (menu: Nastavení - Práva - Role; zatrhávací pole "Zástup")
      • 3. nastavení přítupových práv pro vytvořenou roli (menu: Nastavení - Práva - Role-Akce)
      • 4. přiřazení role uživateli (menu: Nastavení - Práva - Role-Uživatel)
  • Oznámení = možnost zvolit komu má být zasíláno oznámení (emailové oznámení generované systémem workflow) - volba:
    • 1 - zastupovanému i zástupci
    • 2 - pouze zástupci.

Přístupová práva

Menu: Nastavení - Práva - Role-Akce

  • Nastavení;Povolení zástupu;prohlížení
  • Zaměstnanec;Zapnutí zástupu;prohlížení

DB

select id, id_prac_mista, cis_pracmist, naz_pracmist, zastupovany, zastupce, cas_od, cas_do, indik, role_id, uziti, poradi

from prtl_zastup, prac_mist where prtl_zastup.id_prac_mista = prac_mist.id_pracmist

Odkazy