Nastavení (KS ePodání)
Z Prirucky
Nastavení (KS ePodání)
Aplikace
- Rozšíření aplikace - ePodání (různé varianty)
- CSSZ_CERT_SN (sk.13) - sériové číslo certifikátu - certifikát se načítá z úložiště
- CSSZ_CERT_SN_PU (sk.13) - sériové číslo komerčního (public) certifikátu
- CSSZ_CERT_CESTA (sk.13) - cesta k souboru certifikátu
- CSSZ_CERT_HESLO (sk.13) - heslo certifikátu
Pokud je vyplněn jak parametr pro načítání certifikátu z úložiště tak parametry pro načítání ze souboru, aplikace volí primární načítání ze souboru (pokud by selhalo, pokusí se aplikace načíst certifikát z úložiště).
Kvalifikovaný certifikát
- Pro elektronickou komunikaci s ČSSZ je nutné komunikovat pomocí kvalifikovaného certifikátu.
- Získaný certifikát musí být nainstalován na počítači, kde byla vygenerovaná žádost. Odtud je pak možné nainstalovaný certifikát exportovat a ninstalovat i na jiné počítače. Aktuálně je možno použít pouze 1 certifikát, nikoli více certifikátů pro více uživatelů.
- Pro potřeby aplikace KS-portal je nutné aby byl certifikát nainstalován na serveru, kde je nainstalována aplikace KS-portal.
Kvalifikovaný certifikát od České pošty
Návod na žádost:
Aplikace na generování žádosti:
Zákaznická podpora České pošty: Obecné dotazy a nejasnosti při vyplňování příslušných formulářů zasílejte na e-mail:
- info@cpost.cz.
Dotazy technického charakteru (vygenerování klíčů a žádosti o certifikát, import certifikátu a klíčů do nejpoužívanějších aplikací) zasílejte na e-mail:
- helpdesk-ca@cpost.cz
Lze využít i zákaznickou linku České pošty:
- 800 104 410 (v pracovních dnech od 8:00 do 18:00 hod).
Registrace certifikátu ČSSZ
Získaný certifikát je nutné registrovat u ČSSZ:
Call centrum technické podpory Čssz poskytuje podávajícím technickou podporu na telefonním čísle:
- 800 050 248