Zneplatňování zaměstnanců po výstupu
Zneplatňování zaměstnanců po výstupu je zákaznická úprava
Zneplatněná rodná čísla obsahují masku:
YYMMDDYNNN:
- YY - rok zneplatnění
- MM - měsíc zneplatnění (se zachováním informace o pohlaví jako u běžného rodného čísla)
- DD - den zneplatnění
- Y - konstanta "Y"
- NNN - pořadové číslo zneplatnění v daném dni
Při zneplatnění dojde k zápisu informací do logu, což je nutnou podmínkou pro následné propisování zneplatněných informací do externích systémů.
- - emaily jsou nahrazovány textem: zneplateneno@gdpr.eu
- - zneplatňují se položky, číslo popisné trvalého bydliště, číslo popisné předchodného bydliště, pošta trvalého bydliště a pošta předchodného bydliště
- - u plateb se zneplatňuje také jméno příjemce. Zpráva příjemce se v agendě nepoužívá.
Ve jméně, příjmení a rodném příjmení je provedeno zneplatnění malými znaky xxx na 2. až 4. pozici.
Byla změněna formulace u osob, kterým bylo dodatečně provedeno zpracování mezd po termínu zneplatňování. Nově je formulace takto: "Os. číslo 999 nemůže být zneplatněno - zaměstnanci bylo provedeno zpracování mezd po nastavené časové hranici."
- při otevření okna pro zneplatnění osobních údajů se nastaví hodnota podle rozšiřujícího parametru i v případě, že je hodnoty vyšší než 24 měsíců
- u jednou zneplatněných osob již nedojde k dalšímu zneplatnění (resp. nedojde k vygenerování jiného zneplatňujícího rodného čísla)
- v logu se zobrazuje původní a nové rodné číslo, aby bylo možné ověřit správnou funkčnost zneplatnění rodného čísla.
V agendě rodinných příslušníků se zneplatňují položky:
- - datum narození (nahrazen datem zneplatnění)
- - ulice trvalého bydlište
- - místo trvalého bydliště
- - psč trvalého bydliště
- - místo narození.