Změna účtu (požadavek)

Z Prirucky

Změna účtu (požadavek).

Zmena-uctu-pozadavek-1.png

Menu: Požadavky >> Nový požadavek >> Změna účtu Zaměstnanec žádá o změnu bankovního účtu pro odesílání mzdy (platu).

Nastavení

1. Výchozí účet
Nastavení položky výchozí účet v agendě Platby. Např. hromadně všem zaměstnancům:

Hromadné nastavení "Výchozích účtů" v platbách (Jednorázová funkce 172).

2. Nastavení workflow

Inicializace workflow (Jednorázová funkce 133): spustit tlačítkem Změna účtu.
Provést revizi (úpravy nastavení) workflow.

Požadavek

Žádost o změnu je určena prostřednictvím agendy Požadavky.

Příklad vyplnění - systém provádí kontroly.

Zápis do agendy Platby

Po úspěšném zpracování požadavku (např. schválení nadřízeným), dojde k okamžitému zápisu do agendy Platby.

  • Zapisuje se pod kódem mzdové položky 941.
  • Platnost do původního účtu je ukončena (posledním dnem minulého období zpracování mezd). Zároveň je u tohoto záznamu odznačena (zrušena) specifikace Výchozí účet.
  • Nový bankovní účet je zapsán s indikací Výchozí účet a s platností od prvního dne aktuálního období pro zpracování mezd.

Změna v průběhu schvalování

Systém zamezí pokračovat v požadavku Změna účtu, pokud byl účet, o jehož změnu bylo požádáno, v průběhu schvalování změněn. Zamezí se tak situaci, kdy účet změní mzdová účetní v aplikaci KS-mzdy a zároveň zaměstnanec v aplikaci KS-portál. (hd 61385)

Odkazy