Verze CS12, sestavení 6491D
Seznam úprav
I. Chyba v xml pro vyúčtování II. pilíře DS
Opravena chyba v xml pro vyúčtování II. pilíře DS - byl zdvojen atribut zal_obd_* u zaměstnanců s více poměry.
II. Úprava formátování v sestavě Dluhů
Bylo upraveno formátování v položce Částka v sestavě Dluhů (MZ 003) ve Vyúčtování zaměstnanců.
Nyní se již bude korektně zobrazovat částka, která je 7 a vícemístná.
III. Platové tarify - změna příloh dle změny nařízení vlády 564/2006 od 1. 1. 2015
Od sestavení aplikace CS12,6491C bude zákazníkům k dispozici automatická aktualizace číselníku tarifů, platná od 1.1.2015.
Aktualizovaný postup hromadné změny tarifů naleznete v naší příručce:
Upozornění: po přechodu na nové sestavení bude potřeba spustit úpravu databáze (provádí administrátor).
IV. Oprava agendy 'Potvrzení pro zaměstnance'
Byla provedena oprava v agendě 'Potvrzení pro zaměstnance', kdy při otevření některých záložek ('Potvrzení čtvrtletního příjmu', 'Potvrzení ročního příjmu', 'Potvrzení zdanitelného příjmu') docházelo k upadnutí aplikace.
V. Hromadný příkaz: formát Deutsche Bank - vypustit příjmení a jméno
V souboru pro homebanking formát "Deutsche Bank" bylo upraveno načítání položky, ve které se dosud zobrazovalo jméno a příjmení. Nyní se bude plnit hodnotou podle nastavení parametru "HB_ZPRAVA" ze skupiny 8 - Mzdy - platby+hrom. příkaz.
Možné hodnoty:
- 0 - původní stav
- 1 - jméno
- 2 - Název mzdové položky
- 3 - Mzda + číslo období
- 4 - X
VI. Potvrzení nároku na DZ
Do potvrzení byla provedena úprava - údaje zaměstnavatele se načítají podle pobočky, ke které patří zaměstnanec podle přiřazeného kmenového střediska.
VII. Ignorování záznamů při vyúčtování
V případě, že u pracovníka nejsou v daném měsíci žádné záznamy ve zpracování brutto a nejedná se o hlavní pracovní poměr v měsíci ukončení, pak se tento při vyúčtování ignoruje.
Tato úprava reaguje na problém, kdy se provedla v minulých verzích úprava, která prováděla vyúčtování zaměstnanců i v případě, že nebyl žádný záznam ve zprac.brutto.
Toto následně působilo problém v některých typech výplatních lístků, kdy se i u těchto pracovníků, kteří v daném měsíci neměli nic zpracováno, výplatní lístek vytvořil.
Od této úpravy se vyúčtování provádí u pracovníků, kteří nemají žádné záznamy ve zprac.brutto pouze v případě, že mají v měsíci ukončení platný hlavní pracovní poměr.
Proto, aby se výše uvedená úprava projevila v aktuálním období, je nutné po aktualizaci aplikace provést vyúčtování zaměstnanců.