Stav (Hodnocení)

Z Prirucky

Stav (Hodnocení) je indikace rozpracovanosti hodnocení daného zaměstnance.
POZOR: Vyhodnocení pro Desktop a Portal probíhá rozdílnou algoritmizací.

Desktop

Stav-Hodnoceni-Desktop.png

Stav
Interní č. Poř.zprac. Hodnota Komentář
1 1 PŘIHLÁŠEN Zaměstnanec je přihlášen k hodnotící akci.
2 2 ZALOŽENO Odpovědná osoba (administrátor) vytvořila hodnocení (tlačítko Založit hodnocení).
3 4 SEBEHODNOCENÍ Zaměstnanec v sebehodnocení ohodnotil nějakou kompetenci nebo přidal individuální cíl.
4 3 ROZPRACOVÁNO Hodnotitel ohodnotil nějakou kompetenci nebo přidal individuální cíl.
5 5 SPUŠTĚNO Vedoucí zaměstnanec spustil hodnocení v aplikaci KS portál, ale ještě nehodnotil a ani nedošlo k hodnocení na úrovni sebehodnocení. Datum hodnocení je vyplněn, nebo je různý od 1900-01-01
6 6 HODNOCENO Hodnotitel vyhodnotil alespoň jednu kompetenci nebo cíl.
10 7 UKONČENO Všechny hodnoty kompetencí jsou vyplněny.
12 8 ZAMKNUTO Hodnocení bylo uzamčeno (v části "hlavička").
  • DB: hz_akce_ucast, hz_hod_hla, hz_hod_pol

Aby hodnocení existovalo a tím pádem získalo nějaký stav, musí být zaměstnanec s konkretním poměrem přihlášen k nějaké akci (tabulka hz_akce_ucast), a pak je

  1. základní stav = 1.
  2. Pokud je nalezena hlavička hodnoceni (tabulka hz_hod_hla), pak stav = 2.

Poznámka. Stavy nejsou výlučné, může se stát, že v jednom okamžiku jsou splněny podmínky pro indikaci více stavů. Uživatelsky je ovšem zobrazována jen jedna hodnota. V takovém případě je zobrazována poslední dle pořadí zpracování (uvedeno v tabulce).

Portál

Stav-Hodnoceni-Portal.png

Odkazy