Automatické uzavření požadavku po stanovené době
Automatické uzavření požadavku po stanovené době - limitní doba na řešení požadavku, po jehož uplynutí je žádoucí, aby byl požadavek automaticky uzavřen.
Popis | ||
---|---|---|
obecně | prop:poz.CasReseniPlusDny() | doba k řešení požadavku ve dnech nebo v hodinách |
prop:poz.CasReseniPlusHodiny() |
Do závorek se dopisuje hodnota určující početní dní/hodin má řešitel na řešení (počítáno od poslední změny stavu).
Příklad: prop:poz.CasReseniPlusDny(4) - datum čas poslední změny stavu byl 2022-07-09 13:00 řešitel po přičtení 4 dní tedy bude mít čas do 2022-07-13 13:00, poté bude automatikou změněn stav požadavku.
Do následujícího kroku je potřeba nastavit stav, na který bude automatika stav požadavku měnit. Provádí se vytvořením nového stavu a nebo použitím existujícího stavu. U tohoto stavu je potřeba zatrhnout volbu
- Implicitní stav-aplikační server.
U stavu vytvořeného jen pro aplikační server je potřeba nezatrhnout žádnou volbu u položky Přístup (kdo může nastavit stav). Je to z toho důvodu, aby se tento stav nezobrazoval v nabídce stavů běžným uživatelům. Tento stav může mít jako specifikátor adresáta a oznámení komu použity jen následující hodnoty:
- vyd, id, pstr, atribut, oc, vyd_atrib_oc, vyd_atrib_pm
Další zpracování proběhne v aplikačním serveru - úloha č. 93 (Automatické uzavírání požadavků). Je potřeba aktivovat tuto úlohu a nastavit interval spuštění úlohy (mělo by stačit spouštění jednou denně ve stanovený čas).
Odkazy
- Akce (Nastavení workflow)
- (hd 61749)