Automatické uzavření požadavků

Z Prirucky

Automatické uzavření požadavků

Nastavení

  • Aplikační server - ten bude provádět samotné uzavření požadavku.
  • Stav s kontrolou: Akce (Nastavení workflow) - Akce = prop:poz.CasReseniPlusDny() nebo prop:poz.CasReseniPlusHodiny()
  • Následující krok: zatrhnout volbu Implicitní stav-aplikační server.

Komentář

V Nastavení workflow vyberte "krok" > "stav", po jehož nastavení je požadováno sledovat Limitní dobu na řešení požadavku a po jehož uplynutí by měla automatika požadavek uzavřít.

U stavu v položce Akce vyberte metodu prop:poz.CasReseniPlusDny() nebo prop:poz.CasReseniPlusHodiny(). Do závorek se dopisuje parametr, který určuje, kolik dní respektive kolik hodin má řešitel od poslední změny stavu požadavku na řešení.

Příklad:

prop:poz.CasReseniPlusDny(4) - datum a čas poslední změny stavu byl 2022-07-09 13:00; řešitel po přičtení 4 dní tedy bude mít čas do 2022-07-13 13:00, poté bude automatikou změněn stav požadavku.

Do následujícího kroku je potřeba nastavit stav, na který bude automatika stav požadavku měnit. Provádí se vytvořením nového stavu a nebo použitím existujícího stavu. U tohoto stavu je potřeba zatrhnout volbu Implicitní stav-aplikační server.

U stavu vytvořeného jen pro aplikační server je potřeba nezatrhnout žádnou volbu u položky Přístup (kdo může nastavit stav). Je to z toho důvodu, aby se tento stav nezobrazoval v nabídce stavů běžným uživatelům. Tento stav může mít jako specifikátor adresáta a oznámení komu použity jen následující hodnoty:

"vyd", "id", "pstr", "atribut", "oc", "vyd_atrib_oc", "vyd_atrib_pm"

Další zpracování proběhne v aplikačním serveru.

Odkazy