Zneplatňování zaměstnanců po výstupu

Z Prirucky
Verze z 30. 7. 2018, 09:14, kterou vytvořil Petrm (diskuse | příspěvky)
(rozdíl) ← Starší verze | zobrazit aktuální verzi (rozdíl) | Novější verze → (rozdíl)

Zneplatňování zaměstnanců po výstupu je zákaznická úprava


Zneplatněná rodná čísla obsahují masku:

YYMMDDYNNN:

YY - rok zneplatnění
MM - měsíc zneplatnění (se zachováním informace o pohlaví jako u běžného rodného čísla)
DD - den zneplatnění
Y - konstanta "Y"
NNN - pořadové číslo zneplatnění v daném dni

Při zneplatnění dojde k zápisu informací do logu, což je nutnou podmínkou pro následné propisování zneplatněných informací do externích systémů.


- emaily jsou nahrazovány textem: zneplateneno@gdpr.eu
- zneplatňují se položky, číslo popisné trvalého bydliště, číslo popisné předchodného bydliště, pošta trvalého bydliště a pošta předchodného bydliště
- u plateb se zneplatňuje také jméno příjemce. Zpráva příjemce se v agendě nepoužívá.

Ve jméně, příjmení a rodném příjmení je provedeno zneplatnění malými znaky xxx na 2. až 4. pozici.

Byla změněna formulace u osob, kterým bylo dodatečně provedeno zpracování mezd po termínu zneplatňování. Nově je formulace takto: "Os. číslo 999 nemůže být zneplatněno - zaměstnanci bylo provedeno zpracování mezd po nastavené časové hranici."


- při otevření okna pro zneplatnění osobních údajů se nastaví hodnota podle rozšiřujícího parametru i v případě, že je hodnoty vyšší než 24 měsíců

- u jednou zneplatněných osob již nedojde k dalšímu zneplatnění (resp. nedojde k vygenerování jiného zneplatňujícího rodného čísla)

- v logu se zobrazuje původní a nové rodné číslo, aby bylo možné ověřit správnou funkčnost zneplatnění rodného čísla.


V agendě rodinných příslušníků se zneplatňují položky:

- datum narození (nahrazen datem zneplatnění)
- ulice trvalého bydlište
- místo trvalého bydliště
- psč trvalého bydliště
- místo narození.

Odkazy