Pom14: Porovnání verzí

Z Prirucky
(Stránka vyprázdněna)
Řádek 1: Řádek 1:
''Skupiny uživatelů (Požadavky)'' byly vytvořeny pro možnost variabilnějšího nastavení zpracování požadavků.


Příklad: požadavek iniciuje v prvním kroku vydavatel; řešitel se k němu ještě nevyjadřuje (nemá k němu přístup). Až ve druhém kroku je požadavek zpřístupněn řešiteli, který může nastavit jeden ze stavů: schváleno/zamítnuto/opravit. Zároveň ještě umožníme vydavateli nastavit stav "storno".
Systémově jsou rozlišovány následující skupiny uživatelů.
{| class="prettytable" cellpadding = "5" cellspacing = "0" border = "1"
|- style="background-color: #eeeeee"
| '''Skupina uživatelů'''
| '''Popis'''
|-
| '''(a) Řešitel'''
| <small>(Dříve: Adresát).</small> Uživatel odpovědný za řešení požadavku v konkrétním stavu. V průběhu zpracování workflow se řešitelé mohou měnit.
|-
| '''(s) Správce'''
| Uživatel vybaven správcovskými právy - [[Portál-Práva]]. Pro [[Služební cesty]] též:[[SlcSpravci]].
|-
| '''(v) Vydavatel'''
| Vydavatel požadavku.
|-
| '''(o) Ostatní'''
| Uživatelé nespadající ani do jedné z výše uvedených skupin, kteří zároveň mají přístupného zaměstnance. Využívá se např. pro stav ''storno'', kdy tento stav může nastavit jen vydavatel, ale zároveň je ještě ponechána volba adresátům pro schválení/neschválení.
|}
Pořadí, při určování, do které skupiny uživatel patří, (uplatní se například při zobrazování seznamu požadavků, tj. při jejich zpracování) je následující (pokud je nalezena shoda, dále se již nepokračuje):
# Správce
# Řešitel
# Vydavatel
# Ostatní

Verze z 2. 8. 2019, 06:02

Skupiny uživatelů (Požadavky) byly vytvořeny pro možnost variabilnějšího nastavení zpracování požadavků.

Příklad: požadavek iniciuje v prvním kroku vydavatel; řešitel se k němu ještě nevyjadřuje (nemá k němu přístup). Až ve druhém kroku je požadavek zpřístupněn řešiteli, který může nastavit jeden ze stavů: schváleno/zamítnuto/opravit. Zároveň ještě umožníme vydavateli nastavit stav "storno".

Systémově jsou rozlišovány následující skupiny uživatelů.

Skupina uživatelů Popis
(a) Řešitel (Dříve: Adresát). Uživatel odpovědný za řešení požadavku v konkrétním stavu. V průběhu zpracování workflow se řešitelé mohou měnit.
(s) Správce Uživatel vybaven správcovskými právy - Portál-Práva. Pro Služební cesty též:SlcSpravci.
(v) Vydavatel Vydavatel požadavku.
(o) Ostatní Uživatelé nespadající ani do jedné z výše uvedených skupin, kteří zároveň mají přístupného zaměstnance. Využívá se např. pro stav storno, kdy tento stav může nastavit jen vydavatel, ale zároveň je ještě ponechána volba adresátům pro schválení/neschválení.

Pořadí, při určování, do které skupiny uživatel patří, (uplatní se například při zobrazování seznamu požadavků, tj. při jejich zpracování) je následující (pokud je nalezena shoda, dále se již nepokračuje):

  1. Správce
  2. Řešitel
  3. Vydavatel
  4. Ostatní