Ke stažení: Porovnání verzí
Z Prirucky
Řádek 12: | Řádek 12: | ||
Vyberte si níže variantu dle rozlišení vašeho monitoru. Pokud lze, zvolte vyšší (1200 x 850). Archív si nejdříve rozbalte do jakékoliv složky ve Vašem počítači a začněte poklepnutím na soubor s názvem "zacatek.exe". Mějte zapnutý zvuk. | Vyberte si níže variantu dle rozlišení vašeho monitoru. Pokud lze, zvolte vyšší (1200 x 850). Archív si nejdříve rozbalte do jakékoliv složky ve Vašem počítači a začněte poklepnutím na soubor s názvem "zacatek.exe". Mějte zapnutý zvuk. | ||
<br> | |||
'''OBSAH''' | '''OBSAH''' | ||
Řádek 26: | Řádek 28: | ||
* Kapitola 10 - Externí dokumenty | * Kapitola 10 - Externí dokumenty | ||
<br> | |||
{| border="0" cellpadding="4" align="left" cellspacing="0" | {| border="0" cellpadding="4" align="left" cellspacing="0" | ||
!style="background-color: #fcfcfc; font-size:120%; text-align:left;" colspan="2" |Ke stažení | !style="background-color: #fcfcfc; font-size:120%; text-align:left;" colspan="2" |Ke stažení | ||
|- | |- | ||
!style="background-color: #fcfcfc;"|[[Soubor:Ke_stazeni.png]] | !style="background-color: #fcfcfc;"|[[Soubor:Ke_stazeni.png|25px]] | ||
!style="background-color: #fcfcfc;"|[[KS-program_E-learning_Dokumenty_1024-768]] | !style="background-color: #fcfcfc;"|[[KS-program_E-learning_Dokumenty_1024-768]] | ||
|- | |- | ||
!style="background-color: #fcfcfc;"|[[Soubor:Ke_stazeni.png]] | !style="background-color: #fcfcfc;"|[[Soubor:Ke_stazeni.png|25px]] | ||
!style="background-color: #fcfcfc;"|[[KS-program_E-learning_Dokumenty_1200-850]] | !style="background-color: #fcfcfc;"|[[KS-program_E-learning_Dokumenty_1200-850]] | ||
|- | |- | ||
|} | |} | ||
|} | |} | ||
__NOTOC__ __NOEDITSECTION__ | __NOTOC__ __NOEDITSECTION__ |
Verze z 28. 2. 2011, 11:08
E-Learningová výuka alikace KSVyberte si níže variantu dle rozlišení vašeho monitoru. Pokud lze, zvolte vyšší (1200 x 850). Archív si nejdříve rozbalte do jakékoliv složky ve Vašem počítači a začněte poklepnutím na soubor s názvem "zacatek.exe". Mějte zapnutý zvuk.
OBSAH
|