Zadávání docházky v MS Excel

Z Prirucky

Docházka pořízená pomocí programu Microsoft Excel.

Menu: Mzdy – Přenosy dat – xls docházka

Pořízení dat docházky jednotlivým zaměstnancům je v této variantě zabezpečeno pomocí souboru Microsoft Excel. Tento soubor aplikace jak vytvoří, tak po doplnění daty umožní zpět načíst a zapracovat do mezd aktuálně zpracovávaného měsíce.

Pro vytvoření souboru použijte záložku ‚Vytvoření souboru‘, přičemž nejprve zadefinujte mzdové položky, středisko (-a), název souboru a přístupovou cestu, a pak stiskněte tlačítko ‚Načíst data‘ a vzápětí ‚Uložit do excelu‘.

Až bude odpovědnými pracovníky soubor doplněn o data docházky, přejděte do záložky ‚Načtení z excelu‘, definujte soubor, z něhož se má načítat, čísla řádků excelu pro načítání, a stiskněte tlačítko ‚Načíst excel‘. Uložení do mezd proveďte stiskem tlačítka ‚Uložit data‘.

Pozn. V této variantě docházky nelze přenášet položky ‚datum od‘ a ‚datum do‘.


Docházka po dnech - docházka sumační (souhrny za měsíc)

X-doch-Excel-1.png X-doch-Excel-2.png