Zadávání docházky v MS Excel

Z Prirucky
Verze z 5. 8. 2011, 14:17, kterou vytvořil Petrm (diskuse | příspěvky) (Nová stránka: == Docházka pořízená pomocí programu Microsoft Excel. == '''Menu: '''Mzdy – Přenosy dat – xls docházka Pořízení dat docházky jednotlivým zaměstnancům je v této v...)
(rozdíl) ← Starší verze | zobrazit aktuální verzi (rozdíl) | Novější verze → (rozdíl)

Docházka pořízená pomocí programu Microsoft Excel.

Menu: Mzdy – Přenosy dat – xls docházka


Pořízení dat docházky jednotlivým zaměstnancům je v této variantě zabezpečeno pomocí souboru Microsoft Excel. Tento soubor naše aplikace jak vytvoří, tak po doplnění daty umožní zpět načíst a zapracovat do mezd aktuálně zpracovávaného měsíce.

Pro vytvoření souboru použijte záložku ‚Vytvoření souboru‘, přičemž nejprve zadefinujte mzdové položky, středisko (-a), název souboru a přístupovou cestu, a pak stiskněte tlačítko ‚Načíst data‘ a vzápětí ‚Uložit do excelu‘.

Až bude odpovědnými pracovníky soubor doplněn o data docházky, přejděte do záložky ‚Načtení z excelu‘, definujte soubor, z něhož se má načítat, čísla řádků excelu pro načítání, a stiskněte tlačítko ‚Načíst excel‘. Uložení do mezd proveďte stiskem tlačítka ‚Uložit data‘.

Pozn. V této variantě docházky nelze přenášet položky ‚datum od‘ a ‚datum do‘.