Trvání neschopnosti

Z Prirucky
Verze z 9. 4. 2020, 10:27, kterou vytvořil Petrm (diskuse | příspěvky)
(rozdíl) ← Starší verze | zobrazit aktuální verzi (rozdíl) | Novější verze → (rozdíl)

M-nepritomnosti-nemoc-trvani-neschopnosti.png

Pokud zaměstnanec dodal tzv. lístek na peníze, tzn. chcete proplatit náhradu, provedete jeden z následujících postupů:

  • Varianta 1 - zadáte ukončení, tj. vyplníte datum do (např. do 25.3.2013). Dále zadáte nový záznam s hodnotou datum od následujícího dne (dle předchozího příkladu od 26.3.2013). Pokud se jedná o konec měsíce (např. do 31.5.2013), můžete nový záznam zadat až po měsíční závěrce (od 1.6.2013).
M-nepritomnost-hlaska-trvani-neschopnosti.png
  • Varianta 2 - zatrhnete pole Trvání neschopnosti, doplníte datum do (např. do 25.3.2013) a záznam uložíte. Systém zobrazí hlášku a současně automaticky vygeneruje nový záznam dané nepřítomnosti s datem od vyplněným následujícím dnem (dle předchozího příkladu od 26.3.2013), přičemž datum do je nevyplněn. Pro tuto situaci potom platí:
ukončená část nepřítomnosti (zadán datum do) bude proplacena,
nově vytvořená část nepřítomnosti bude pokračovat do dalšího měsíce.

Pokračující neschopnosti jsou zobrazeny v sestavě Neproplacené absence.

Ukončení v následujícím období - jedním záznamem

Nemoc-ukonceni-v-nasledujicim-obdobi-jednim-zaznamem.png

Jedná se o nemoc se začátkem již v r. 2017. V lednu 2018 byl zadán záznam od 1.1.2018 a datum do nebylo vyplněno. Až v 02/2018 bylo doplněno ukončení. Systém v 02/2018 vyčíslí celkový počet hodin nepřítomnosti a uvede je na kódech 8xx. Do fondu daného měsíce zahrne ovšem správný počet dnů a hodin (jenom část zameškanou v 02/2018).


zpět