HZUPN
Z Prirucky
HZUPN je dokument Hlášení zaměstnavatele při ukončení pracovní neschopnosti. V aplikaci se poprvé vyskytuje od zavedení tzv. eNeschopenky.
Menu: Mzdy/Nepřítomnosti - tlačítko Příloha
Dokument
- Zaměstnanec začal vykonávat zaměstnání
- - ano: předvyplňuje se automaticky volba ano
- - dne: návaznou hodnotu systém nepředvyplňuje - je potřeba, aby ji uživatel doplnil. Zřejmě se má jednat o den, kdy skutečně začal zaměstnanec pracovat s ohledem na jeho kalendář směn. Tedy např. v pondělí, pokud ukončení neschopnosti bylo v pátek, přičemž sobota a neděle byly pro něj dny volna. Systém automaticky nepředvyplňuje hodnotu, protože ji buď v daném okamžiku, příp. i později, nemusí znát. Např. navazuje další nepřítomnost, třeba ještě nezadaná.
Soubor XML
Stiskem tohoto tlačítka ukládáte do vybrané složky soubor .xml.