Tibor 2

Z Prirucky
Verze z 21. 9. 2015, 10:28, kterou vytvořil Tibor (diskuse | příspěvky)
(rozdíl) ← Starší verze | zobrazit aktuální verzi (rozdíl) | Novější verze → (rozdíl)

Zaměstnanec si zadá docházku pomocí měsíční sumace a potvrdí ji. Nadřízenému odchází emailová notifikace, která obsahuje informace o tom, že má ke schválení nový požadavek. Ten následně může v menu Zaměstnanec-požadavky schválít/nebo zaslat k opravení.

Parametry a nastavení

Aby bylo možné schvalovat docházku pomocí workflow je nutné nejprve provést inicializaci workflow v aplikaci KS mzdy PROFi. To provedete v menu Systém-Jednorázové funkce, zde zvolíte funkci č. 133 "Inicializace Workflow" a kliknete na tlačítko docházka.

Inicializace.png

Dále je nutné v aplikaci KS Portál pro schvalování docházky upravit parametr "Docházka"

  • Dochazka (Požadavky) - možné hodnoty
    • "a" - Zapnutí schvalovacího procesu na docházku. Nastavení hodnoty 'a'"
    • "n" - Vypnutí schvalovacího procesu na docházku. Nastavení hodnoty 'n'


Příklad

Zaměstnanec v aplikaci KS Portál v menu Docházka - Měsíční sumace:

1. vytvoří si měsíční sumaci pomocí tlačítka "generovat podle kalendáře" - vytvoří se mu předběžný plán

Generovani dochazky.png

2. zaměstnanec může jednotlivé dny editovat a upravovat dle skutečnosti

Editace jednoho zaznamu v dochazce.png

3. jakmile zaměstnanec souhlasí s docházkou pro daný měsíc tak ji potvrdí pomocí tlačítka "změna stavu"

Potvrzeni dochazky.png

4. po potvrzení odchází nadřízenému emailová natifikace

5. nadřízený v menu Zaměstnanec-požadavky si otevře daný požadavek na schválení docházky, provede kontrolu údajů, případně si otevře pracovní list zaměstnance

Pozadavek na schaleni dochazky.png

6. v posledním kroku může nadřízený schválit docházku zaměstnance anebo mu ji vrátit zpět k opravě.

Schvaleni dochazky.png


Odkazy