Organizační struktury

Z Prirucky

Menu: Evidence > Organizační struktura > Organizační struktury

Organizační struktury slouží k uspořádání zaměstnanců do vztahů "nadřízenosti" a "podřízenosti".

Nová organizační struktura

[[Image: |right]] Při zadání nové organizační struktury se vyplňují následující údaje:

  • Kód - povinný údaj
  • Název - povinný údaj
  • Ostrá - volba Ano/Ne. Pro proces vytváření nadřízenosti/podřízenosti je potřeba volba Ne.
  • Platí od
  • Platí do

Detail

Postup vytvoření stromové struktury nadřízenosti/podřízenosti zaměstnanců

Klik na tlačítko Detail.
Objeví se nové okno Organizační struktura. Organizacni-struktura-prazdna.png
Klik na tlačítko Vložit v nástrojové liště.
Otevře se okno Nová organizační jednotka. Kliknout na záložku Zaměstnanec. Označit požadovaného zaměstnance. Organizacni-struktura-kroky-okna.png
Klik na tlačítko Uložit v nástrojové liště.
Označený zaměstnanec je přidán do okna Organizační struktura. Organizacni-struktura-kroky-vysledek.png

Výsledný postup:

Soubor:Organizacni-struktura-kroky-oznaceni.png

Přemísťování zaměstnanců

  • Nově zadaný zaměstnanec je zařazen pod označeného zaměstnance (bude jeho podřízený).
  • Zaměstnance je možno přesunovat - označením myši a tažením na nové místo.
  • V ostré struktuře není možno přidávat/přesouvat zaměstnance.

Práva na zaměstnance v KS portálu dle struktury

Nastavení:

  • Přepnout typ organizační struktury Ostrá z ne na ano.
  • Nastavit parametry KS portálu:
TypRadPrav na hodnotu 6 (dle organizační struktury)
OrgStruPrava na hodnotu kódu organizační struktury

Portál-Parametry

Nastavení jednotlivých kroků je potřeba upravit tak, aby pole adresát obsahovalo jen hodnoty

"vd" - přímý nadřízený, nebo
"vyd"-žadatel(vydavatel).

Po vytvoření jednoho ostrého stromu přestane fungovat workflow nad původní systemizací, z toho důvodu je potřeba dříve vytvořené požadavky smazat.

Filtr "Žadatelé" nad stránkou "Požadavky", volba:"Mé požadavky" - načtou se ty požadavky, které uživatel vytvořil, nebo je aktuálním adresátem požadavku. "Vše" - načtou se stejné požadavky jako při volbě "Mé požadavky" a také ty, u kterých se uživatel podílel na řešení.

Odkazy

DB:
select * from oj_atrib;
select * from org_stru;
select * from org_jedn;
select * from org_jedn_typy;