Zadávání docházky v MS Excel: Porovnání verzí

Z Prirucky
(Nová stránka: == Docházka pořízená pomocí programu Microsoft Excel. == '''Menu: '''Mzdy – Přenosy dat – xls docházka Pořízení dat docházky jednotlivým zaměstnancům je v této v...)
 
Řádek 10: Řádek 10:


'''Pozn.''' V této variantě docházky nelze přenášet položky ''‚datum od‘ ''a'' ‚datum do‘.''
'''Pozn.''' V této variantě docházky nelze přenášet položky ''‚datum od‘ ''a'' ‚datum do‘.''
[[Image:X-doch-Excel-1.png|500px]]
[[Image:X-doch-Excel-2.png|500px]]

Verze z 5. 8. 2011, 15:23

Docházka pořízená pomocí programu Microsoft Excel.

Menu: Mzdy – Přenosy dat – xls docházka


Pořízení dat docházky jednotlivým zaměstnancům je v této variantě zabezpečeno pomocí souboru Microsoft Excel. Tento soubor naše aplikace jak vytvoří, tak po doplnění daty umožní zpět načíst a zapracovat do mezd aktuálně zpracovávaného měsíce.

Pro vytvoření souboru použijte záložku ‚Vytvoření souboru‘, přičemž nejprve zadefinujte mzdové položky, středisko (-a), název souboru a přístupovou cestu, a pak stiskněte tlačítko ‚Načíst data‘ a vzápětí ‚Uložit do excelu‘.

Až bude odpovědnými pracovníky soubor doplněn o data docházky, přejděte do záložky ‚Načtení z excelu‘, definujte soubor, z něhož se má načítat, čísla řádků excelu pro načítání, a stiskněte tlačítko ‚Načíst excel‘. Uložení do mezd proveďte stiskem tlačítka ‚Uložit data‘.

Pozn. V této variantě docházky nelze přenášet položky ‚datum od‘ a ‚datum do‘.

X-doch-Excel-1.png X-doch-Excel-2.png